Tråd: Vektnedgang
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 19:47   #18
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

sniker meg inn og spør hvilken type Cocosa dere bruker...

vil så gjerne prøve jeg også, men er redd for å kjøpe "feil"...

Til kaffien bruker jeg den med brun etikett fra Soma. Det er den som er uten kokossmak. Pure coconut oil økologisk cocosa, heter den. Den optimale stekeoljen står der. Jeg har ikke brukt den til det da.

Den andre er med grønn etikett også fra Soma. Extra virgin coconut oil står det på den. Den må vel brukes til salater og slikt noe som skal ha kokossmak, i og med at den er kaldpresset og smaker godt av kokos. En smak av tropisk paradis står det på den. Ja, gjerne det, men jeg kunne bare ikke spise den som den var lenger etter at jeg hadde kommet så langt ned i vekt. Ble som jeg skriver over her, temmelig kvalm av den etterhvert...
Begge kjøpt på helsekost.

Opprinnelig lagt inn av Smelia, her.

wow eg e sjukt misunnlig!!!! eg begynte i slutten av mars og var då 87.. no e eg 82 og syns det går seiiiint... men cocosa i kaffi?! korleis.. bare kaffe og ei skei med cocosa?

Misunnelig på vektnedgangen? Den kommer til deg også 5 kilo ned er da slett ikke lite på såpass kort tid...Dessuten har du tiden og alderen på din side...det har ikke jeg....

Jeg tar litt stevia og fløte i i tillegg til en stor skje Cocosa.... Skulle begynt med det tidligere. Men har jeg planer om å kutte ut kaffe og gå over til grønn te istedenfor...tenker på fargen på tennene jeg da, også har jeg fått tendenser til sur mage av all kaffedrikkingen......

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

*vil også kjøpe Cocosa*

Gjør det da, vennen min

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat