Tråd: Ny i gamet
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 09:51   #12
5 barnsmor
Juniormedlem

Medlem siden: May 2011
5 barnsmor er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet

Hei igjen.

Jeg ser poengene deres

Jeg prøver så godt jeg kan å få i meg nok fett. Jeg har invistert i meierismør til og med. Nå er det slutt på margarin her i huset
Jeg har også kjøpt meierismør til brødskiva til resten av familien, men har skjønt det sånn at brelett/bremykt er greit i lavkarbo?

Jeg har akkurat spist en frokost bestående av noen stykker av røkt laks, to egg, 2 skiver skinke rullet inn i norwegia hvitost,3 agurkskiver og en kopp kaffe med kaffefløte (første gangen jeg har drukket kaffe med fløte, men det tror jeg jeg skal lære meg å like). Jeg ble stappmett.., kanskje for mett..

Ellers, så trodde jeg egentlig det skulle bli hardere å leve uten brødet. Men så langt går det helt fint faktisk .

Middagen uten poteter/ris/pasta går også helt fint. Det er jo nydelig godt med brokkoli og blomkål istedenfor! Er den Toro bernaicesausen grei å bruke eller?

Jeg må også få frem at mitt håp er at dette lavkarbokostholdet skal gi meg mer energi. Jeg har ofte tomme batterier og har både lest og hørt at flere føler seg piggere med et lavkarbokosthold. Så jeg håper jeg skal bli en av dem

Stå på alle sammen

5 barnsmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat