Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 09:50   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og pepsimax avhengig

Jeg drakk ikke slike mengder som du gjør - men var helt klart avhengig! Du bør ta en runde med deg selv om du bør slutte HELT! Jeg kan ikke tillate meg pepsimax til daglig, heller ikke en flaske i helgene, så for meg blir det KUN vurdert når jeg er borte, ute og spiser osv.
For noen hjelper det og sette grenser for inntaket på feks en halv liter hver dag, for andre må man kutte helt.

Når det gjelder vektnedgang har du fått råd allerede, for noen kan det stanse eller sinke vektnedgang, for andre ikke.

Med opptil ÅTTE liter hver dag ville jeg i tillegg bekymret meg for bivirkningene søtningsstoffene KAN gi deg. Jeg blir syk av aspartam, selv om jeg drakk lite. Dårlig mage, uvel etter inntak, hodepine, nervesmerter i armer og bein osv.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat