Tråd: Ny i gamet
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 09:23   #7
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ny i gamet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du spiser lite fett synes jeg - og havregrynsgrøt og melk blir helt feil om du skal spise lavkarbo ellers

Javel? Er dette en universell regel for alle som skal spise lavkarbo, eller? På Lindberg f.eks, som vel er lavkarbo, er det helt greit å spise slik som trådstarteren gjør.

Bare bytt ut små havregryn med store og tilsett en proteinkilde ala cottage cheese eller noe sånt, så er det helt legigimt å spise havregrøt, dersom du tåler det Og hold slike karbomåltider til en gang om dagen.

Synes menyen din ser kjempefin ut, jeg Du har jo gått ned på lavkalori, med mer karber og da virker det ikke som at du har noe stor intoleranse for karbohydrater, så kjør på sånn som du har gjort der.