Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 09:15   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: lavkarbo og pepsimax avhengig

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Vil absolutt anbefale at du begrenser deg til max 1/2 liter om dagen og heller drikker vann. Dog ikke 7-8 liter, 2-3 liter vann er et greit utgangspunkt for de fleste.

Det er da ganske individuelt hvor mye væske vi trenger / hvor tørste vi er? Jeg får alltid i meg 4-5 liter væske, men kommer glatt opp i 7-8 liter om jeg er mer aktiv enn normalt... og da drikker jeg fordi jeg er tørst, altså.

Angående Pepsi Max - det er veldig mange tråder om det her på forumet, faktisk, siden veldig mange har hatt en viss avhengighetsproblematikk med det - meg selv inkludert. Det kan godt hende du tåler litt uten at det stagger vektnedgangen, men det bør nok bli mindre enn inntaket du beskriver per i dag, ja. Jeg "avvente" meg selv med å bare tillate et nytt glass pepsi per halvliter rent vann jeg drakk. Å lage andre alternativer med smak - iste, for eksempel - kan også være til hjelp når man bare higer etter "noe som smaker noe"...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat