Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 06:48   #287
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Har aldri fått tekakene til å bli sånn som på hennar bilde, eg. Berre flate og rare, eller om eg tar meir kli i dei så blir dei berre harde toppar. Ikkje så lekre som i bloggen

In other news, eg bestilte ein lang bh som kunne brukes stroppelaus, for tre veker sidan og fikk han levert i posten i går. Passeleg i omkretsen, behageleg stoff - men skålane var jo altfor digre. Ikkje noko hold i det heile tatt når eg løsner på stroppane, berre ligg der og gapar. Håpar eg kan bytte i ein mindre storleik som passar, og at eg får den i tide. Eg må ha det parat om maks 5 veker, og leveringstid frå dei eg bestilte hos er 3 veker, håpar ikkje returtid blir altfor mykje meir. No begynner eg å bli litt desperat etter å finne noko som sit bra under kjolen min.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat