Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 19:21   #24
Haense
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Som mann tror jeg det er sannsynlig at du kan klare 23 kilo til jul. Sjøl gikk jeg ned 15 kilo på tre-fire måneder. Og du har helt rett.... øl er nok ikke det beste du kan drikke.... men det finnes mye god vin, heldigvis. Og den kebaben..... går greit en gang i blandt det, veittu... bare ikke spis pitabrødet (samt at du prøver å finne de som har ordentlig kjøtt, og ikke farse)

Wow, det er veldig imponerende og noe å strekke seg etter for meg også!

Foreløpig ser det veldig bra ut, selv om jeg vet at det nok kommer til å stagnere mye etterhvert. Men minus 2,5 kilo siden søndagskvelden inkludert mye vanndrikking for å kompensere for vanntapet høres ikke feil ut i mine øyne! Og med en halvtime på tredemølla 4-5 dager i uken så tror jeg dette skal gå.

Er jo både heinekoliker og kebaboliker (ehh, ja du skjønner! ), så å ikke få til å drikke denne ølen (noen små utskeielser blir det nok) og denne maten på byturen blir hardt. Men så er det noe med å se for seg resultatet også. Hva har jeg best av, tenker jeg. Blir nok mye mer vin og ren sprit blandet ut i diverse lightprodukter fra nå av og å gå rett forbi kebabsjappa, men det funker sikkert bra det også!