|
Sv: Litt redd for at det kan være noe galt.
Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.
for å si d sånn, før jeg begynte på ketolyse så spiste jeg max et måltid om dagen, føler meg veldig bra form liksom, er egentlig veldig småspist av meg, men overspist i perioder med depresjon, har gått ned fra 98-74,6 på 2 år men foreldra mine er ikke fornøyd uansett så det som sliter på meg
Skjønner... hva med og legge opp en plan om tre måltid om dagen? Du trenger ikke spise så mye av gangen, bruker du fettrik mat blir porsjonene faktisk VELDIG små, og protein metter jo godt.
Du følte deg nok i god form fordi du var i ketose pga for lite næring inn, jeg hadde det samme da jeg gikk på pulverkur for mange år siden, ble nesten euforisk og full av energi.
Jeg tror det er viktig at du avklarer med deg selv om hvem som bestemmer hvordan du skal ha det - ofte er foreldre ikke fornøyd uansett hva man gjør, og da må man sette grenser for seg selv. Du er så godt på vei med at du er bekymret over inntaket ditt, og da er det bare og finne metoden DU kan bruke for å forsikre deg om at du spiser nok og riktig mat 
Du finner nok løsningen for deg det er jeg sikker på!
|