Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:46   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: litt redd for at det kan være noe galt.

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

hvordan vet jeg at jeg sulter meg liksom? om dere skjønner

Har du hatt problemer med spiseforstyrrelser tidligere? Spis når du er sulten og spis til du er passe mett, ikke trø innpå til du triller av stolen. Om du lytter til kroppen din så sulter du deg ikke. Om du synes du er sulten hele tiden så kan det hende du forveksler sultfølelsen med tørste, da kan du prøve med et glass vann og se om det ikke var det kroppen ville ha.

Synes menyen din høres fin ut jeg, men pass på å få i deg grønnsaker, om ikke til hvert eneste måltid så til noen i løpet av dagen i alle fall, men gjerne til alle om du får til det.

De første kiloene som går er vann og det er ikke unormalt at det går flere kg på noen dager, men like normalt at det ikke gjør det.

Når det gjelder mat om kvelden så stoler jeg på kroppen min. Sier den klart fra at den er sulten klokka 21 - ja, så får den et par knekkebrød med smør og makrell i tomat f.eks. Men et digert, fett-tungt måltid får den ikke på den tiden av døgnet nei.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat