Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:09   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilke grønnsaker kan jeg spise fritt?

Hei,
Det finnes ingenting som man kan spise fritt…
Isbergsalat og agurk har liten næringsverdi, så det er viktig og variere med grønnsakene.
Grønnsakts tips og inspirasjon finner du her, Grønnsaksretter og –tilbehør til middag (samletråd)

Småspising/fysing kan være et symptom på at du får i deg for lite fett. I tillegg er det mange som anbefaler at man tenker over og skriver ned hvorfor man småspiser for mange er dette en mental greie.

Bare noen kjappe punkter:
Salt mat binder vann i kroppen.
Noen opplever meieriprodukter, brøderstatninger, lavkarbo bakevarer, meieriprodukter og nøtter som partystoppere.
Appelsinjuice er ikke noe du bør bruke dersom du heller mot ketolyse, for mye fruktsukker.

Jeg må være veldig forsiktig med nøtter og bær, selv i moderate mengder – vekta står bom stille.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat