|
Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?
Opprinnelig lagt inn av senorita, her.
hvorfor holde på i 4 år med noe som du mener ikke funker? Jeg har vært på kurs med Kenn som du snakket om, og jeg er meget fornøyd i alle fall
Det er mange her inne som har holdt på lenger enn deg og som har det meget bra.
å legge om kosten er uansett vanskelig samme hvilken retning man velger. det å gå bort i fra det lette og enkle som man er vant til er et stort steg uansett. En kan ikke tro det er superlett å legge om kosten uansett hva man gjør. En må ville og orke å gjøre en innsats for å få det til!
Det er en grunn til at det er så mange overvektige der ute...
Grunnen til jeg holdt på i 4 år var pga jeg hadde profisjonelle rundt meg og jeg leste vanvittig mye selv og spurte folk. Hele tiden dukket det opp nye ting som kunne være grunnen til mine symdromer osv. derfor tok det så lang tid. Det var så evig mye som måtte prøves osv. osv. for alltid sa den ene at dette er tingen du mangler osv.
Jeg vet om mange som har holdt på lenger enn meg som har det supert, men jeg vet om enda mer som har holdt på kortere og lengre som ikke hadde det bra.
Det krever veldig mye å endre kosten, men har du store problemer er du villig til å gjøre hva som helst. Har du kreft f.eks så gjør du hva som helst for å bli frisk, har du 5 kilo for mye og thats it så driter du i det. Som sagt alle er forskjellige.
Ja det er mange grunner til overvekt der ute, og jeg vedder livet midt på at det ikke skyldes for mye frukt, grønnsaker, ris og poteter
|