|
Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?
Opprinnelig lagt inn av senorita, her.
Jeg fatter ikke hvorfor du tror vi er interessert i det her på dette forumet? LAVKARBOFORUM? Er du her for å frelse oss eller? Finn deg et høykarboforum eller noe sånt..... :/
Det blir som å gå inn i ei kristen kirke og få dem til å bli muslimer.. doh.
Vi som er her er mer enn fornøyde nok med våre valg, uten at duster som deg kommer og skal "redde" oss 
Kan du si at 100% av folka her inne er super fornøyde og ikke sliter med noe med tanke på lavkarbo? hvor lenge har de gått på lavkarbo?
Som sagt jeg var her inne en god stund og holdt på lavkarbo i 4 år, hadde det aldri bra men fortsatte pga det var alltid noe å sette fingern på fra forskjellige lavkarbo folk så jeg måtte prøve alt som skulle rette opp feilen. Tilslutt måtte jeg gi opp å søke helt på nytt.
Når jeg var her inne og gikk på lavkarbo visste jeg ikke om noen som hadde kurert diabetes, asthma, allergi, kreft osv. på høykarbo. Kanskje jeg levde i min egen lavkarbo boble, men kanskje gjør noen det her inne også da synes jeg de fortjener en sjangse å høre på dette så de slipper å møte veggen så mange ganger som jeg gjorde
|