Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 23:55   #37
dydde
Sperret

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 40
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Kan du fortelle meg hva det er jeg går glipp av som ikke spiser loff, sukker, pasta og ris og sånt??

:>

Kan ikke skjønne at rent kjøtt og grønnsaker kan være så skadelig?

Kroppen min har aldri hatt det bedre enn nå. gått ned 30 kg. Alle leververdier og blodprøver er bedre, og huden min har det supert.

Eneste jeg har oppdaget er at jeg mister litt hår, og det er fordi jeg slanker meg, ikke fordi det er lavkarbo... Har aldri spist så mye grønnsaker som jeg spiser nå,

Jeg har null søtsug, jeg sover bedre, jeg er ikke oppblåst, jeg er kvitt hudsykdommer, jeg har ingen hodepine.. Need I say more? HVORFOR SKAL JEG BYTTE??

Først må du lese posten min pga jeg sier at du IKKE SKAL spise dette. Brun ris er bra ikke det andre. Fullkorns pasta er ok men ikke optimalt pga det er som regel aldri 100% fullkorn. Har jeg sagt at grønnsaker er dårlig? vær så snill å les hva jeg skriver før du spør spørsmål
VENNEN MIN, DU SKAL IKKE BYTTE DA. Hør på hva jeg sier, jeg vil ikke at noen skal bytte. Jeg vil bare opplyse og kanskej de som sliter på lavkarbo kan ha nytte av dette slik jeg gjorde.
Det synes jeg alle folk fortjener

Sist redigert av dydde : 25-05-11 kl 00:17.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat