Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 18:09   #798
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg er i heltalenevogna! Sambo er dratt på jobb for første gang (han har vært sykemeldt) på 5 uker! Jeg kjenner at jeg trengte virkelig en singlekupe! Jeg nyter timene, men gleder meg til han kommer hjem klokken 21 i kveld.

Jeg skal prøve meg på jobb igjen på kommende mandag. Første gang siden september. Har vært sykemeldt lenge og alle mistanker om trasig hjerte, lunger lever, nyrer, hjerne etc er alle avvist. Jeg håper jeg får diagnosen utslitt. For det er det jeg va. Nå begynner jeg komme meg!

Sånn NAVhistorisk sett, hva slags diagnose er grei nok? Jeg vet jo av psykiske problemer kan lage krøll for deg senere, men er utslitt greitt??