Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 10:41   #795
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Årrrrgh! Jeg er så sint at jeg sprekker snart!
Jeg velger å ikke veie 1 dag og jeg går OPP i vekt!! Faaaaaaaen mildt sagt! Derfor kan jeg ikke gå en dag uten å veie ser man, og veiedag er bare 2 dager unna! Ikke sjangs for at jeg greier å gå ned noe til da.. I tillegg til at vekta irriterer meg så har guttene greid å rotte seg sammen å bryte seg inn i fugleburet! Buret er av størrelsen gigant og det er ikke bare bare å rydde opp etter de heller. Gutten min som den pøbelen han er så har han måket ut kilovis med sand! Og plaget den tammeste fuglen der inne. Den er så nysgjerrig at hun ikke blir skremt så lett så hun hadde selvsagt prøvd å oppsøke kontakt med ungene, og det gikk jo ikke så bra. Men hun har det bra nå altså, ingen skade skjedd. Men buret ble altså brutt inn i 3 ganger før de endelig ga seg!
Han minste her driver å spiser alt han finner uansett hva det er så jeg har nok ikke greid å redde all sand fra han heller :/ blir noen spennende bleier framover.. Det er skjellsand det er snakk om så det er ikke sikkert han har fått svelget så mye, men man vet jo aldri. Tenk hvor rask de er når man snur ryggen til i ett minutt! Også er de så stille at man merker ingenting heller.
Nå har jeg plantet de foran tvn med drømmehagen på, så nå er det endelig litt ro.

Jeg har vært på lavkarbo i 2 måneder i dag og tok derfor nytt bilde, men siden jeg ikke har pc og resten av bildene ligger på ekstern hardisk så får jeg ikke sett om det er noen forskjell.. Blir spennende å se når jeg får sett! Men det så ikke ut som om det var så stor forskjell..

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat