Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 08:11   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen anbefale meg en dagsmeny

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

en skal jo ikke fokusere på kalorier på ketolyse

Nei, men gjør man det meste riktig uten å ha noe som helst vektnedgang er det alltid verdt og sjekke om man spiser for lite eller for mye etter at man har sjekket ut typiske partystoppere

Jeg gikk ikke ned et gram på de første 6 mnd - før jeg gikk på spisdegslank i 6 uker med kun 1200 kal pr dag... vi er alle forskjellige, og ingen anbefales og telle kalorier verken fra starten eller de første par ukene. Jeg er sterkt imot det selv, men har måttet erkjenne at jeg har nok ikke verdens høyeste energiforbruk.
TS har derimot som jeg forstår det ikke gått ned noenting siden hun startet, og da er det greit og sjekke ut alt som kan være en faktor i vektnedgangen, ofte er det faktisk at man spiser altfor LITE mat som kan være problemet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat