Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 08:06   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen anbefale meg en dagsmeny

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Jeg synes det er sparsommelig (om noe ?) av typen veldig gode grønnsaker som brokkoli og blomkål. Cherrytomat og sukkererter er jo litt "tyver" i det daglige karboregnskapet i forhold til mengde og hvor mye det metter. Jeg ville prøvd grønnsakene jeg nevnte og lagt meg litt høyere i antall g karbo noen dager for å se hva som skjer.

Jeg skulle også til å foreslå at du er inne i de ukene som virker som å være lit "krøllete" og uten vektnedgang for mange (ukene 4-6), men ser at du ikke har hatt vektnedgang i det hele tatt. Så...

Lykke til !

Gode råd!! Som jeg forstår TS så har hun ikke gått ned noenting siden hun startet...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat