Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 23:07   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tilbakefall til dårlige vaner.....

Tja, hvor kommer søtsuget fra - fordi du har spist en del mer karbo i det siste? Trøstespiser du? Har du lite effekt av lavkarbo?

Til syvende og sist handler det om å finne igjen til feelingen du hadde når du starter, hvor motivert du var, hvor flink du var underveis, hvor godt du følte deg....

Finner du utav hva som gjorde at du datt tilbake - kanskje du finner hva som gjør det så vanskelig og komme tilbake igjen
Jeg har "heldigvis" en mage som ikke tåler karbo så jeg blir brutalt straffet for enhver uteskeielse som varer mer enn en dag - tenk gjennom hvordan du føler deg når du spiser slik du gjør nå - og om det er slik du ønsker og fortsette å ha det.

Bevisst i hverdagen er det beste tipset jeg har - du klarer det - garantert!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat