|
Sv: Mett men lyst på noe?
Jeg har det ofte sånn hver dag, selv om jeg er godt inn i ketose og spiser nok god mat og masse fett. Klarer ikke sette fingeren på hva det er. Men tror det er bundet ut i AD(H)D'en min og en stygg vane med endten kjede spising/drikking/røyking som gjør det. Kan ha det kjempe koselig, men må ha noe å drive med imens og da går det ofte i å spise eller røyke/snuse. Heldigvis har jeg ingenting i kjøleskapet som er ulovlig og er for lat til å reise til butikken i ens ærend å kjøpe noe "ikke-lov" mat så berger. Men som f.eks. sist uke da jeg var litt slapp på lavkarbo, hadde jeg en hel boks creme brule is i frysen, og etter jeg hadde spist kjempe god middag, så gikk det 15 min, satt å kosa meg med en film, men det følelsen av at noe manglet ville ikke gi slipp så jeg spiste opp en hel isboks alene på no-time. Om det er søtsug eller kjedsomhet det vet jeg ikke, men sliter veldig med det samme fryktelig irriterende. Og når jeg er sulten, klarer jeg helt fint å ikke spise noe, er skrubbsulten nå men gidder ikke, men når jeg er mett, selv om jeg har spist et riktig måltid, så kan jeg finne på å bare ete opp matpakka mi før jeg drar på jobb fordi jeg må ha noe-.-
|