Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 22:03   #7787
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg pleier å sortere ut de bildene jeg vil fremkalle på dataen. Legger kopier av de ønskede bildene i en mappe og etter jeg har fremkallt de sletter jeg mappen... Enkelt og greit. Pleier også å redigere de på dataen så slipper jeg å gjøre det på nett - mye større sjans for å miste allt arbeidet da...
Jeg vil gjerne anbefale japan photo!
Har tidliger brukt fotoknudsen, men syns kvaliteten ble MYE bedre fra japan photo. Sendte inn noen bilder jeg visste var liten oppløsning på og forventet at de skulle bli veldig kornete, men det ble de ikke Hadde tidligere sendt inn de samme bildene til fotoknudsen og der ble de ganske kornete...

takk for svar :-) Å legge kopi i en egen mappe var lurt, for da slipper jeg å miste noe midtveis.

jeg har jo liggende orginalbildene, og det er jo disse jeg sender inn - men ofte har jeg allerede redigert og klippet ut motiver jeg bruker på hjemmesiden min, men vet ikke om disse bildene er av god nok kvalitet til å sende inn til fremkalling. kanskje jeg skulle prøve.