|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Etter en kikke i siste scrapbok, så ser jeg at det er ett år siden jeg fremkalte bilder sist *måpe*
Så det sier seg selv at jeg må sende inn en hel MASSE bilder til fremkalling. Dette er en laaaaang omstendelig prosess, og midtveis så kan jeg miste alt og måtte begynne på nytt, det har hendt før. Eller jeg kan tro at alt er gått som det skal men så får jeg ingen bilder i posten. Og så har det hendt en feil i prosessen.
har noen tips til hvordan jeg på en trygg og enkel måte kan plukke ut de bildene jeg trenger ?
husker ikke om det er fotoknudsen eller leftdal jeg bruker.
Jeg pleier å sortere ut de bildene jeg vil fremkalle på dataen. Legger kopier av de ønskede bildene i en mappe og etter jeg har fremkallt de sletter jeg mappen... Enkelt og greit. Pleier også å redigere de på dataen så slipper jeg å gjøre det på nett - mye større sjans for å miste allt arbeidet da...
Jeg vil gjerne anbefale japan photo!
Har tidliger brukt fotoknudsen, men syns kvaliteten ble MYE bedre fra japan photo. Sendte inn noen bilder jeg visste var liten oppløsning på og forventet at de skulle bli veldig kornete, men det ble de ikke Hadde tidligere sendt inn de samme bildene til fotoknudsen og der ble de ganske kornete...

|