Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 15:44   #163
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er kjempegøy å følge dette prosjektet ditt! Jeg ville hatt mye større veranda selv om den hadde tatt mye av tomta - vi har så liten veranda at vi ikke kan strekke ut beina om vi sitter ved siden av hverandre (den er for smal til at vi kan sitte ved siden av hverandre den andre veien tror jeg)! Nei - stor veranda om det så går på bekostning av litt tomt.

Og trappa ville jeg laget annerledes, men hovedsaken er jo at du er fornøyd. Jeg ville hatt en trapp som er bredere øverst, det øverste trinnet ditt så da fryktelig lite ut? Og bredere åpning!

Hagen ender ca der bildet slutter til venstre... Og det er gamle frukttrær i den enden av hagen. Jeg har hogd ned noen av dem, men har spart to store epletrær, to plommetrær og så er det morell på andre siden av huset. Min veranda er ca 3 x 8 meter, så man kan strekke ut beina i alle fall.

Det øverste trinnet er vanlig trappebredde. Jeg tenkte på bredere trapp, men jeg synes det tar bort en del av funksjonen til resten av verandaen. Da kan man liksom ikke ha sofa eller eventuelt partytelt fordi det da hadde gått over trappa. Jeg har tenkt å ha to "avdelinger" på verandaen: Hjørnesofa i rotting til venstre i bildet og eventuelt et partytelt, og lage grill/peis langs veggen til høyre og ha spisebord og stoler mellom sideveggen og trappa. Så da tenkte jeg at trappa ikke skulle ta opp så mye plass av selve verandaen.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat