|
Sv: Superas oppussingsprosjekt
Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.
Vi har valmet tak på huset vårt Liker funkispreget det får, og fasaden var en av grunnene til at jeg falt for huset! Tror huset vårt er fra -20-30-tallet, selv om det sto -43 i prospektet. Strømstolpen på utsiden var fra -24, så det er nok såpass gammelt. Gamle hus har personliget, synes jeg 
Trappen din ble kjempefin, og husfargen likeså Har dere byttet kledning? Vi må bytte om få år, og da skal vi isolere resten av huset også - det vi ikke har tatt fra innsiden. Virkelig stort prosjekt du har foran deg - bor du der mens du pusser opp?
Nye hus kan også ha personlighet, men ikke de prosjektbyggene hvor alle husene er like. 
Takk! Vi har byttet kledning, ja. Den gamle kledningen var egentlig helt fin. Den originale planen var å isolere fra innsiden, men så reiv vi av veggplatene og fant tett i tett med planker under. Da var det mye bedre å isolere utenfra i stedet for å rive av plankene på innsiden eller lage veggen tykkere og få mindre plass i det allerede lille huset.
Jeg bor gratis i en leilighet i kjelleren til foreldrene mine og blir ikke kastet ut, så husoppussingen får ta den tiden det tar. Jeg flytter inn når det er ferdig. Jeg håååper det blir innen sommeren, men det begynner å se mørkt ut.