Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 14:20   #1
Haense
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Haense er på en erverdig vei
Smile

Hei! Noen enkle spørsmål!

Hei, godtfolk!

Mitt navn er Christian, 24 år og kommer fra Nord-Trøndelag. Jeg er helt ny til dette med lavkarbo, og har forsåvidt aldri virkelig prøvd å gå ned i vekt før. Men nå SKAL de ekstra kiloene ned og jeg skal igjen klare å bli stolt av kroppen min! Det er de siste 10 årene vekten har gått oppover, da jeg var ganske så tynn før dette skjedde. Nå stopper den på 108 kg, og målet er 85 før året er ferdig. Altså vil jeg ned 23 kg. Håper ikke dette er et for stort mål å sette seg?

Det jeg lurer litt på, er hva jeg trenger for å komme i gang. Har sett på denne siden, og lurer bare på om det er dette som er det jeg trenger?

http://www.ketolyse.no/index.php?side=produkter

Eller er det andre varianter som er "bedre"? Regner med at bøker og info om dette er ganske så like? Jeg tenkte egentlig å begynne med startpakken, da jeg ser at mye av den infoen man behøver også er å finne på dette forumet. Går det greit, eller burde jeg ha med nettkurset? Er det alfa omega å få med seg?

Ser ellers virkelig frem til å begynne med dette, da det ser ut som en kjempediett! Det jeg tror blir vanskeligst er mitt store søtsugproblem. Jeg elsker sjokolade og andre søtsaker, men håper jeg finner styrke til å avstå mens jeg driver med dette. Har gradvis klart å spise mindre og mindre, og spiser egentlig ikke så mye lenger nå. Og det er jo bra. Og som så mange andre ting så må man tenke på at resultatet forhåpentligvis er verdt det!

Har snoket litt i journalene/dagbøkene som er skrevet, og er virkelig imponert både over vektnedgangen og stålkontrollen mange har. Håper å få inspirasjon til å få til det samme.

Christian.

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat