Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 12:41   #750
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nå sitter jeg i frokost vogna og spiser en omelett med gressløk og fetaost, bacon og osteknekkis med smør! Stor og god frokost FØR (30min) fasten egentlig er over! Nesten litt stolt jeg vanskelig å få ned maten, og samvittigheten er svart, men godt å kunne ta et sånn steg lell vekta har stått stille i 2 dager (siden jeg kom i ketose!) og jeg vurderer å ta et steg utenfor komfort sonen og ikke veie før hvertfall tirsdag, det vil si gi slipp på all kontroll og det er skummelt det! Men jeg tror det gir god trening, dessuten er det mye mer spennende å gå på vekta da! Veiedag på torsdag, men jeg feirer 2 måneder på lavkarbo på tirsdag og da blir det tatt et nytt bilde av meg, så da er det kjekt å vite vekta også

Som jeg skrev at jeg hadde til frokost, osteknekkis, jeg er helt frelst! Jeg har laget ostechips med landlords hvitost før og synes ikke så veldig mye om det, men så laget jeg med osten fra kavli med jalapeno og den er så god! Perfekt tykk og brukes som knekkebrød her, best med smør på!

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 22-05-11 kl 12:47.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat