det er bare meg igjen ja ... maser fælt jeg .. men altså det er frivilig å svare ..... da fyrer jeg løs : 1. jeg er nå på dag en av atkinsen fase en .... og om to uker skal jeg i bursdag hva vil skje når jeg plutselig spiser masse karber når jeg har holdt meg til 20 om dagen ?? også opptrapingen .... noen som har erfaring ?? skal man øke med fem hver dag eller annen hver dag ?? sånn erfaringsmessig tenker jeg på ... 2. jeg tar vitløk i form av kapsler skal jeg regne med karber i de ? hver kapsel er 600mg . står ikke noe næringsinnhold... 3. jeg leste i en tråd at Nille ikke spiste soyaprodukter pga stoffskifte ... hvorfor ikke det ?? jeg har lavt stoffskifte ... så ble litt nervøs for jeg spiser soyafloker til frokost hver dag ... 4. Lise kanskje du veit detta ... men jeg har jo også gluten allergi , det vil si allergi ikke intoleranse ( kroppen min har det mye bedre uten ) men jeg synes det er så utrolig vannskelig og finne lavglykemiske og lavkarbo glutenfrie produkter ..... også detta er litt flaut men soya inneholder vel ikke gluten ? det er vel ikke korn ??? . Før brukte jeg toro grov melblanding og heiv oppi linfrø og solsikkefrø men det blir liksom ikke noe i sammenligning med fiberrik .... 5. og salt hvordan unngår dere for mye salt ?? alt kjøtt er jo kjempe salt .... lykke til alle sammen !!!!! og tusen takk for at dere beriker meg med så mye lærdom