Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 21:44   #77
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg forstår ham slik at hans råd er å ha et åpent sinn og vurdere alternativer hvis lavkarbokosthold ikke fungerer for deg.

-

Da er du mer åpen enn jeg klarer og være... jeg ser ikke at det er alternativer til lavkarbo han selger - det er ekstremdiett med 95% karbo og 20 bananer om dagen
I tillegg opplever jeg det som respektløst og tro at vi alle her inne ikke klarer og tenke selv, og at vi ikke HAR forsøkt ganske mange forskjellige retninger før vi havna på lavkarbo

Men nå synes jeg jo det er godt og bli litt engasjert av konfrontative påstander mot et kosthold som fungerer for meg - får opp blodtrykket litt liksom

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/