Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 21:41   #74
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg spør, har dere undersøkt BOK SOM ER BASERT PÅ HØG karbo kosthold? som jeg beskriver? nei dere spiste vanlig norsk kost som er høy karbo men også høy i fett og proteiner. jeeeez les mine innlegg

Ikke jeeeez meg din dust! De aller fleste her inne har spist lavkarbo og lavfett og litt protein i lang tid for å oppnå bedre helse og lavere vekt. Du har jo ikke oversikt over hva alle har spist så jekk deg ned noen hakk er du snill.

Sitat:

Varierer, spiser forskjellige grønnsaker og litt salat. 20 bananer, 20 dadler, melon, appelsiner, tja den frukten som er i sesong og jeg har lyst på.

Du mener at din ekstremdiett med 20 bananer pr dag er bedre enn lavkarbo? Good for you - fortsett slik og la nå oss få spise fettet vårt i fred

Sitat:

OI jeg blir sterkere på hver treningsøkt men jeg får jo så lite proteiner? Mm som sagt les alle bøker og syn på de forskjellige tinga så danner man seg et eget svar og ikke minst, praktiser det å se

Spiser aldri under 3000 kalorier til dagen 95% av dem er karbohydrater sånn ca.
Gått ner mye mer enn med lavkarbo samtidig som jeg er mye sprekere.

Hvor lenge har du spist slik? Hva sier blodprøvene din om feks folat, B12 og jern?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/