Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 18:41   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sommer og sol og for mange kilo...

Mitt beste triks for å føle seg litt bedre er faktisk å ta litt sol... jeg skal til syden om bare en og en halv uke, og kommer til å ta en del sol på forhånd. Da føler jeg meg MYE finere med de ekstra kiloene mine, jeg SER friskere ut og jeg slipper og stresse med å få sol på kroppen i syden og kan heller nyte ferien

Skulle foreslå gåturer jeg også hehe - men du trener jo svært mye allerede. Hvis jeg kan tipse om noe er det å gå med staver i svært raskt tempo, min erfaring er at dette gir enorm oppstrammende effekt etter bare en uke eller to. Siden det er litt tøffere og jogge i ketose, gå veldig raskt istedet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat