Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-05, 10:05   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det beste du kan gjøre for at ikke kroppen skal holde tilbake vann i kroppen er faktisk å unngå å bruke noe videre salt i maten. Og atkinsmat er absolutt rensende. Man spiser ren mat og rene grønnsaker og sunne oljer. Ingen ting å samle opp slaggstoffer fra der.
(Dersom man spiser disse karbohydratkurene så blir det masse sukker i tarmene og det er veldig gassdannende, og du vil bare miste muskler og bli enda mer oppblåst).

I tillegg til å spise lavkarbo sunn mat (unngå sjokolader selv om der er low-carb) så kan jeg anbefale å drikke en de-tox te. Jeg har utrolig god erfaring med den jeg drikker.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat