Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 20:54   #7739
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg kan ikke drikke... får ingen glede ut av det, bare kvalme og hodepine, blir liksom dønn fyllesyk før jeg har fått i meg så mye som et glass vin. Så det har jeg avstått fra siste året, gitt. Såvidt jeg vet er det et av mange "generelle symptomer" på at noe er muffens i sentralnervesystemet, og ikke helt uvanlig hos ME-syke, æsj.

Jeg synes egentlig det gikk bedre å drikke før, men jeg ble fryktelig fyllesyk da ... Men nå er det oftere sånn at jeg merker med én gang at det ikke er bra, selv om jeg på gode dager kan tåle det fint. Sånn sett tenker jeg at det er bra at kroppen sier fra så fort når den ikke tåler det. Når sant skal sies har jeg nok ignorert kroppens signaler på det området mange ganger før i tiden ... Mye pga sosialt press, dessverre.

Men alkohol er jo generelt en stor belastning for kroppen, så det er nok lurt å unngå når man sliter med energinivået uansett. Men det er ikke alltid så lett, nei!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt