Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 19:48   #7735
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, joda! Nyeste oppdateringa til firefox gjorde den mye mindre og mer kompakt! Er bare en verktøylinje på min nå. (Eneste aberet er at jeg savner pimpzilla-plug-in'en min ...) Se her:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, joda! Nyeste oppdateringa til firefox gjorde den mye mindre og mer kompakt! Er bare en verktøylinje på min nå. (Eneste aberet er at jeg savner pimpzilla-plug-in'en min ...) Se her:

Hehe, du har fortsatt én linje mer enn 157 da Og to mer enn meg!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Er ikke det oppsettet helt likt mitt da, Photo?

Ellers så er jo jeg bortskjemt med 27" skjerm og dyrisk oppløsning, da, så dette er egentlig ikke en problemstilling jeg engasjerer meg så mye i lenger...

Nei, skjønner det

Med det samme jeg har deg her, 157 ... Eller andre med ME, hvordan reagerer dere på alkohol? Jeg tok én slurk hvitvin her nå og ble helt kake (var ikke helt bra fra før da). Det virker som alkoholtoleransen min bare synker, men det kan jo hende det er fordi jeg er mer bevisst på det nå ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt