Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 19:30   #18
trultemamma
Medlem

trultemamma sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 46
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Når "slipper" normalt kiloene ..?

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Mine erfaringar er mykje av det same som dokke som "berre" har +/- 10 kg som skal av, sjølv om eg skulle/skal ned masse. Eg blei skikkeleg dårleg første 1-2 vekene, plaga med dårleg mage, svimmel, haudeverk, svetta masse, kviser over ALT, tørr hud, frykteleg dårleg humør og lett påverkeleg av bakterier (jobba i bhg).

Så endra det seg etter drøye 14 daga. Kroppen fekk betre energi, eg sov mykje betre, meir normal kroppstemperatur (opplevde faktisk å fryse inn i mellom), kvisene forsvann, huda betra seg betrakteleg og humøret endra seg til det positive

Eg var flink å starte med måleband rimeleg tidleg og prøvde å ikkje fokusere så mykje på vekta. Noterte ned alt eg åt og la det inn på diett.no. Klarte å halde meg på 15 gr kh pr dag og 95% kom frå grønsaker, resten frå melkeprodukt som rømme/fløte/smør. Var kjempe strikt og i løpet av 1 mnd hadde eg mista nesten 10 kg og ca 50 cm av kroppen. Etter 4 mnd hadde eg gått ned 17 kg, så blei eg lei, møtte veggen og desember var eg tilbake til høgkarbomat og eg blei igjen dårleg (drøye 4-5 kg opp). Tok meg saman i januar og har no klart å gå dei 4-5 kg nedatt (men det har tatt tid, energi og frustrasjon).

Har dei siste månadane trena mykje meir enn eg har gjort tidlegare og merkar at kroppen blir strammare. Vekta står tilnærma stille, men eg veit at fettprosenten går ned og muskelmassa aukar, men musklar er mykje finare enn fett

Så flink du har vært, står virkelig respekt av deg! Gratulerer med vektnedgang. Og muskler er finere enn fett ja. Fast og fin

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat