Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 19:28   #364
trultemamma
Medlem

trultemamma sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 46
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Dere er så flinke!!!

På farten spiser jeg kyllinglår, salat fra salatbar med masse olje på, fløte i kaffen (som lucifine skrev her), en neve nøtter, drikker masse masse vann for å stagge sulten og ikke kaste meg over karbofristelsene. Men det går overraskende bra!

Jeg merker som sagt at klærne er løsere og i dag tror jeg jammen vekta har sagt stopp, den er nok batteritom. Mannen veide seg og jeg veide meg, jeg veide like mye som han! :O (han veier nok en del mer enn meg, er jo høyere og bedre trent enn meg :P ) Så nå skal vi prøve å bytte batteri og hvis ikke det funker så skal vi kjøpe ny. Ikke at jeg tror den juger, men kanskje den har hengt seg litt opp *håper*

Merker at jeg ikke er så sulten og fokusert på mat lenger, som det jo står i boka. Men at JEG skulle bli slik hadde jeg aldri trodd... Har ALLTID vært et matvrak, er utdannet kokk og simpeltent elsker å lage mat og spise mat. Forskjellen nå er at jeg alltid kun har "rene" råvarer og kan bruke fløte, rømme og smør med god samvittighet.
Man må ta med alle gevinster man kan.

Har lyst til å bake noe, men trenger tips til noe lettvint. (type muffins eller småbrød jeg kan kaste i fryseren, ja lavkarbo)

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat