Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 19:04   #32
xRainx
Medlem

xRainx sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
xRainx er på en erverdig vei

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Det aller verste man kan gjøre er å be kjæresten hennes snakke om det! Hvis min samboer kom og ga meg slanketips ville det knust meg. "Er jeg ikke tiltrekkende for deg? Vil du ha en tynn jente istedet for den kua jeg er?" osv. Ikke bland han oppi dette!

Det jeg ville gjort isåfall, var å kontaktet henne og snakket om noe annet. Kanskje hvis dere alle møttes, og du og henne ble alene, og så begynt å fortelle litt om hva du går på. Og sett an hvordan hun reagerte. Alle reagerer forskjellig, det ser du også på svarene du får. Noen ville blitt forbanna, noen ville likt det.
Hvis det virker som hun unngår temaet, så lar man det gå og snakker om noe annet istedet. Hvis hun spør og blir nysgjerrig - vel så har man allerede fått en veldig god start.
Man skal aldri tvinge på en person en livsstil, men er fint å samtidig vise sin interesse på en forsiktig måte.

Jeg ser at du har snakket med henne, men jeg måtte svare likevel, si min mening.
Og det er supert at hun ville snakke videre om dette, kanskje hun blir et nytt medlem på forumet.
Det er ALDRI lett å slanke seg alene. Og nå kan både dere hjelpe, støtte og motivere hverandre.

xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat