Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 16:43   #357
Bjella
Medlem

Bjella sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 48
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Huff migrene i dag, kom akutt i går. Ikke hatt det på over to år. Pyton! Men på bedringens vei heldigvis. I går kom endelig ketolyse boka også, gleder meg til å lese videre i den.
I dag tror jeg det blir rema 1000 pølser med selleri "chips", ungene skal få vanlig chips og vanlig pølser. En liten opprydning i kjøleskapet. Mann er ute på vift så jeg har fjernkontrollen for meg selv.

Hvordan gjør dere når dere er på farta. F.eks en lørdag med bytur, kanskje en tur på besøk hos noen ol. Jeg synes det er litt vanskelig å få i seg mat og blir kanskje kjempe sulten, men har ingenting for hånden og ikke så lett å få tak i lavkarbo mat på besøk. Er jo gjerne litt spontane ting dette.

Jeg var også veldig kvalm noen dager, tror kroppen fikk litt sjokk av alt fettet og da særlig fløte. Kuttet litt ned og det har gått bedre. Tror kanskje jeg ikke tåler fløte så godt, gir meg løs mage også. Må forske litt mer på det.
Trultemamma hva synes du er vanskelig, hva gjør det vanskelig å holde motivasjon oppe ? Dette klarer du! Det blir lettere og det virker jo! Snart vil du se det på vekta også.

Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat