Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 14:54   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fallgruver med lavkarbo?

Sjekk ut nybegynnertråden til Arnakristin for tips.

Ellers kan det være greit og bestemme seg for mengde karboinntak pr dag som ikke skal overskrides. Sklir du først ut der så er det tungt og ta seg inn igjen. Jeg mener det kan være greiere og følge en retning - fordi da VET man hva man kan spise

I tillegg - noter deg ned hva du fyser på eller spiser eller drikker OFTE. Dette er gjerne ting som kan ødelegge for deg, så velg enten og kutt de helt, eller vær veldig bevisst på at du har kontroll på inntak når du spiser/drikker disse tingene.

For min del har jeg nå kuttet pepsimaxen... jeg kan ikke drikke litt en gang før jeg bare drikker mer og mer og mer... dessuten går jeg ikke ned i vekt med pepsimax på programmet - så det er jo en fin motivasjon

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat