Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 14:33   #46
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Benytt i vei, det er lite som er så gøy som å leke stylist- jeg gjør det med samme entusiasme som da jeg var 6 år gammel og kledde opp barbiedukker og papirdukker.

Håh, hurra! Da bare gjør jeg dette til en fortsettelse av tråden - kanskje flere kan bruke den til samme formål. Jeg får ikke tatt bedre helfigursbilder, men skrelte på meg den mest tettsittende toppen jeg har for å gi et noenlunde riktig bilde av overkroppen min, i alle fall... tror selv jeg er en ganske klassisk pæreform. Mesteparten av vekta henger i alle fall på hofte-rumpe-lår, på en måte som ikke inspirerer meg til å velge tights eller skinnyjeans, hehe. Har dog en del av de beryktede empireliv-tunikaene, og stort sett bukser med høyt liv og rette/bootcut-bein. Men siden jeg er veldig usikker på hva jeg egentlig kler, så... fyr løs!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat