Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 10:46   #7721
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mimmi29, her.

siden jeg er ny da og ikke så erfaren så spiser jeg 10-15 karbs om dagen, men jeg bruker ikke ketostick å slikt..

Du må ikke bruke sticks, og 10-15 gram karbo er også ketolyse - men kommer de mest fra grønnsaker? Spiser du i tillegg godt med fett når du spiser så lite karbo? Og det viktigste spørsmålet - har du lest boka

Jeg anbefaler STERKT og lese boka et par ganger og følge det som står i den i en mnds tid. Da har du kunnskap og erfaring til å si om akkurat ketolyse er noe for deg. Hvis du skal ned bare 7 kilo - og du allerede er innenfor normal BMI - må du smøre deg med litt tålmod, det kan ta tid siden lavkarbo er vektregulerende og ikke sikkert du og din kropp er enig om mål-vekten Lag deg en egen journal evt en tråd under introduksjoner hvor du kan fortelle og spørre litt om ditt eget kosthold - da blir det liksom "din" tråd - hvis ikke kan du risikere og "drukne" litt i denne tråden siden det er så enormt mange tema som tas opp.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/