Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 22:39   #156
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Så fint hus, Supera! Det mørkebrune ble skikkelig fint med de hvite og veldig fine karmene. Så flink du har vært! Også har du skifertak.... *misunnelig*

Takk takk. Skifertaket var det ikke mye galt med, og vi fikk noen gamle skifter gratis fra snekkeren faktisk. Snekkeren hadde tidligere fått betalt for å fjerne et gammelt skifertak som egentlig var helt OK. Snekkeren synes jo at det var for ille å kaste det, så han sparte på det. Så jeg fikk skifer til å reparere de ødelagte skiferne på det gamle taket og til å dekke hele taket på det nye påbygget. Fine, fine snekkeren!

Mye som ikke er ferdig enda da... Vi må blant annet beise verandagulvet og så må vi beise ferdig huset (noen steder har bare ett strøk og så må vi ta en runde med maskeringsteip og beis på det som er langs kantene. Vi har nemlig ikke brukt noe maskeringsteip på huset enda, bare liten børste. Og så vil jeg skjule rommet under verandaen. Og så har vi gravd i hagen og plukket stein, så den ser ut som en nypløyd åker akkurat nå (ikke på bildet). Da vi la dreneringen rundt huset i høst så kom det opp masse stein da gravemaskinen rotet i jorden. Siden det er morenejord her, så måtte vi plukke stein. Masse stein. Vi er ikke helt ferdige med det enda. Men best å gjøre det nå før jeg begynner på hagen.

Ting tar tid! Men jeg er overbevist om at det blir verdt det til slutt.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat