Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 20:30   #42
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

I tillegg må jo jeg ha egne produkter når resten av familien spiser fiskekaker, pølser o,l. Nå har jeg dessverre ikke noe å spare inn på snop o.l, for slikt spiste jeg svært lite av. I tillegg spiser jeg nå grønt til alle måltid pluss ekstra pålegg o.l for å erstatte brødet. Så det blir en del ekstra ja.

Må de spise fiskekaker og pølser ørten dager i uken de da? Kan du ikke heller konse om å lage mer ren mat til alle sammen, også fiskekaker og kjøttkaker og sånn, istede for å lage en mat til deg og en mat til de andre? De har heller ikke godt av å overspise fiskekaker

Her er det bare meg, og jeg vil ikke si det er særlig dyrere. Har bytta ut burgern på mixen med grillskiver og fersk salat fra ICa liksom. Hater å lage mat.

Men får ikke mannen med på å spise mer sånn som mer siden det er så skuuuuuummelt med fett.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat