Tråd: Korsryggvondt
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 17:11   #17
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Korsryggvondt

Hvordan har det gått med deg?? Er du blitt noe bedre?

Jeg var hos manuellputten min i går. Han gjorde de sedvanlige kopptuevridningene av kroppen min, masserte ryggen min samt manipulerte ryggsøylen fra øverst til nederst.

Han ba meg gjøre noen øvelser men han kjente på kroppen min og fant ut at korsryggen min er veldig stiv. Han masserte og manipulerte der også før han tok frem nåler.. Det er første gang jeg overhodet har fått akupunktur og vet ikke hva jeg skal forvente av det.

Det som skjedde var i allefall at jeg var svimmel deluxe da jeg gikk ut fra kontoret hans og at jeg fikk vondt i ryggen der han satt nålene. Hadde merkelig nok ikke vondt i det området han vridde meg omtrent helt rundt..(hadde følelsen av det..) MEN i dag føler jeg at korsryggen er smidigere! Samt at nå kan jeg snu meg rundt med å bare bevege overkroppen! Så jeg kommer til å be om nåler i neste uke også.