Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 14:27   #686
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Godtfolk ! og til hver i sær !

Det er bare å holde seg på dette toget, - vektreduskjon, vektnedgang eller stand-by. Her er det godt å være OG det holder konsentrasjonen vår oppe slik av vi ikke detter av. Det er så hardt å treffe bakken, som Regret sier. Dessuten kan man slå seg veldig og rekonvalesensen kan ta lang tid. Det vil vi helst ikke.

Ikke fall av, mine venner. Jeg gjorde det og måtte ta hele togturen på nytt nå fra 7. mars dette året. Tenker av og til på hvordan kropp og sjel hadde hatt det om jeg IKKE hadde stupt av toget for to og et halvt år siden . . .

Men livet begynner hver dag. Togturen likeså. Den går videre og videre inn i fremtiden.

Hold fast ! Vi er her alle sammen for hverandre !

og tuuuuut !

Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 19-05-11 kl 17:42.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat