Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 12:06   #28
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

men så er det vel litt forskjellig hva vi vil da.
noen synes det er ok å spise mye egg, lage det meste fra bunnen av, løpe på tilbud, mens andre setter mer pris på variasjon i kosten, dyrer kjøtt, har ikke tid til å gå fra butikk til butikk for å finne tilbud.

Da må man jo bare ta et valg, ut fra hva som passer for ens dagligliv og lommebok

Men, lavkarbo MÅ ikke være dyrere, tvertimot Om man VELGER å kjøpe det dyreste er det selvsagt helt opp til hver enkelt.
Liker bare ikke tanken på at lavkarbo skal fremstå som en sær og dyr "diett", når det så absolutt ikke er korrekt

(Så synes jeg det er veldig hyggelig om du ikke drar med deg "surt" inn i denne tråden, slik blir man jo aldri ferdig med ting )

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat