Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 11:49   #25
Monstrum
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Monstrum har en fantastisk aura rundt segMonstrum har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere?

Som student med Cøliaki og relativt tynt matbudsjett har det faktisk bare blitt billigere for meg å legge om. Dette skyldes nok i stor grad at mange glutenfrivarer er svindyre. Jeg legger nok litt ekstra energi i å holde kostnadene nede, men med mitt budjsett må jeg nesten det.
Jeg spiser mye egg, og da kjøper jeg som oftest "3 for 69" på Mega. Sparer masse, når én vanlig kartong koster rundt 40 kroner...
Ellers er jeg så heldig å ha en onkel som er jeger, så får masse fint kjøtt derfra.
Når jeg kjøper kjøtt selv, er det alltid på Rema 1000, og grønnsakene burde jeg egentlig handlet på kiwi, men det er så langt unna at jeg tyr til Rema nok en gang.
Jeg har én hylle i et fryseskap til disposisjon, så å dra til sverige å hamstre har lite for seg.
Ellers er jeg obs på tilbud, og god å prute, og senest i går fikk jeg brokkoli til halv pris fordi plasten rundt ikke var helt tett!

Bare man tar seg tid til å regne litt og tenke litt, kan man spare ganske mye penger