Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 10:44   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng med halvveis lavkarbo?

Vel, mitt forslag er på bakgrunn av egen erfaring - og ønsker man og oppnå vekttap - spesielt de siste kiloene, mener jeg man bør ha oversikt over hva man har i seg siden det kan være vanskelig ellers og vite hva man bør endre på om man ikke oppnår vekttap. TS sier jo også at hun "sliter med å få bort de siste kiloene".

Dette blir litt sånn pose og sekk, det er ikke i alle situasjoner man kan spise "hva man vil" OG samtidig oppnå vekttap men det er jo helt opp til TS hvordan hun vil gripe an situasjonen. Er det viktig og spise mer karbo - vel, da kanskje det vil bli litt vanskeligere og gå ned i vekt, eller det vil ta mye lengre tid, og det er jo helt greit om man er innstilt på dette.
Er vekttapet viktigst FØRST - mener jeg at det kan være enklere og følge en retning "strikt" (det betyr ikke nødvendigvis lite karbo og mye fett, det betyr at man følger en retning som feks OE eller Lutz ordentlig) over en kortere periode - for så og gå over til et vedlikeholdskosthold.

Som du ser så anbefaler jeg jo flere ting - avhengig av hva som er viktigst for TS

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat