Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 08:40   #1
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere?

Jeg ser jo i flere tråder at det poengteres at lavkarbo ikke er dyrere en høykarbo, så da lurer jeg på hva dere spiser?

Her i huset er det klart dyrere, og det helt uten fancy helsekost-mat. Det går mye i rene produkter, meieriprodukter osv og alt dette er dyrere en den maten jeg tidligere spiste (og da hadde jeg et relativt sunt kosthold). Når man i tillegg til lavkarbomaten også skal kjøpe høykarbomat til resten av familien overstiger vi nok budsjettet vår en del.

Jeg har alltid spist lite snop, kjeks o.l så jeg sparer lite der, og uansett er det billigere med høykarbo-junk en lavkarbo-junk.

Så, dere som får dette til å bli både sunnere og billigere hva handler/spiser dere?