Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 07:31   #678
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Æsj altså, jeg har ikke funnet fnugg motivasjon de siste dagene så det har blitt litt høykarbo hver dag siden helgen, bortsett fra på mandag. Tror det kommer av å ha spist høykarbo en dag, så fikk jeg teften på det og greide ikke å slutte. Skal si at sukker og hvete er farlige greier! Nesten på linje ned narkotika dette når man ikke greier å stille om kostholdet igjen. Don't do sugar, kids!

I dag er det veiedag og har så lyst å ringe inn til veievogna å si: sorry, jeg er så syk at jeg kan ikke komme i dag, etterfulgt av et par anstrengte og falske host og hark. Men jeg må vel innom så jeg får målt også, grur meg. Jeg ser selv at den grusomme dobbelhaka har blåst seg opp og jeg føler meg skikkelig feit og elendig. I tillegg kom tante på besøk i går, som om ikke den vannvekta jeg allerede har var nok æsj. Er skikkelig hormonell også så dagen i dag går ikke så bra..

Huff gi neg motivasjon så jeg ikke faller av toget! I denne farta så blir det vondt å treffe bakken

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat