|
Sv: Aeryths oppussingsprosjekt
Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.
Får noen bilder snart, eller? 
Har liksom ikke gjort så mye kosmetisk inne enda... Så det er tomme gipsvegger, hvite takplater, upusset gulv og masse rot... Irriterer meg grenseløst over alt det rotet som lå igjen i huset da jeg overtok det. Jeg hadde egentlig som krav at huset skulle vært TOMT. Men foreldrene mine var litt slappe med å ta hjem det de skulle ha fordi det er så fullt i deres hus til tross for at det er på 400 kvm. De skal jo spare på alt. 
Men jeg har noen bilder utenfra da. Det er ikke så lenge siden jeg fikk rekkverk på verandaen og trapp ned fra verandaen. Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men fargen ble ikke helt som planlagt... Jeg skulle beise beige, jeg... Dette ble jo mørkebrunt... Jaja... Likte jo dette også, men det var ikke den fargen jeg mente at det skulle være. Det ble beige da jeg beiset på innsiden av de impregnerte bordene, altså da jeg beiset rekkverket på innsiden av verandaen. Men jeg er fornøyd! Verandaen er ikke så stor, men jeg har liten hage så den kan ikke være større.
Og den trappa var faren min forferdelig uenig med før den ble satt opp. Noen timer senere da snekkeren hadde begynt å sette opp trappa ville han ha en slik trapp hjemme. Jeg liker åpne trapper, og så slapp jeg rekkverk ved å lage den på denne måten.
Jeg må snart bestemme meg for tapet... Og kjøkken... Det er så vanskelig!
Sist redigert av Supera : 18-05-11 kl 22:07.
|