Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 19:43   #38
bevaremegvel
Medlem

bevaremegvel sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grunnstønad avslag

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

For å være helt ærlig i denne tråden, så greide ikke jeg å få noe sympati med TS, fordi jeg oppfatta førsteinnlegget generelt som syting over å ikke få grunnstønad pga små, elementære ting som man ikke på noe grunnlag får grunnstønad.

Min personlige mening er at denne søknaden kommer aldri til å bli invilget på dette grunnlaget.

For å være helt ærlig så synes jeg du kan la være å svare i innlegg når du oppfatter ett innlegg som syting og du ikke har annet å skrive enn negativt til en som ber om råd og hjelp.
Å såre noen må vel ikke være ett mål her inne? å støtte og hjelpe trodde jeg var målet med forumet?

din personlige mening må du få lov å ha, men det er ikke alltid den er rett. Hvem som får grunnstønad eller ei er ikke noe du kan bestemme så sant du ikke er saksbehandler på NAv, og da har du taushetsplikt.

og tro det eller ei så kjenner jeg en mann som har fått grunnstønad til støtte for lavkarbokosthold. hvorfor og hvilke tilleggsopplysninger han har oppgitt har jeg aldri lagt meg borti, det har jeg ikke noe med.

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat